Stilte
Darwin en Gumball hebben elkaar ineens niets meer te vertellen en ze zijn bang dat hun vriendschap gevaar loopt. Ze proberen op allerlei manieren om weer met elkaar te gaan praten, maar niets werkt. Zijn ze soms echt uit elkaar gegroeid?