Keuzes Maken
Er gaat van alles mis in het leven van Darwin en hij denkt dat dat komt door de invloed van Gumball. Darwin besluit Alan te laten optreden als zijn personal coach. Maar misschien wordt het nu toch tijd dat Darwin zijn eigen beslissingen gaat nemen.