Het Drama
Iedereen denkt dat de relatie tussen Darwin en Carrie stuk gaat omdat ze zo verschillend zijn, maar Darwin en Carrie zijn juist heel zeker van elkaar. Gumball confronteert Darwin met de verschillen tussen Darwin en Carrie.