Verjaardag
Jef en Sumo verwachten dat net als het jaar daarvoor niemand naar Clarence's verjaardagsfeestje komt. Maar als er enorm veel kinderen opdagen, kost het ze moeite om de verjaardag met de gastheer te vieren.