Bucky en de Huil
Wanneer Clarence er achter komt dat Sumo in de schoolmusical speelt, wil hij ook mee doen en gaat hij de show enthousiast promoten. Als de zaal is uitverkocht bij de première blijkt Sumo plankenkoorts te hebben en laat hij Clarence alleen achter.