Pizza Held
Het is het einde van het schooljaar en volgens de traditie komt Papa Marianio zijn beroemde pizza's serveren- samen met een spectaculaire show. Terwijl de kinderen gespannen wachten, delen ze hun herinneringen over Papa Marianio.