Vrolijk Gapmis
Het is winter in Abberdaal en Clarence is er van overtuigd dat zijn wens voor sneeuw uitkomt. Zijn klasgenoot Belson en zijn neef Gerard Gap zijn echter moeilijker te overtuigen.