Hopman Lumpus is vastbesloten eindelijk een vis te vangen en daar heeft hij de Jelly Beans echt niet voor nodig. Of toch?/De eekhoornscouts ontdekken dat de Jelly Beans eigenlijk van een andere planeet komen en gijzelen hen om meer te weten te komen.