(Geen) kaas van gegeten/Ontbroeken
Als Lumpus ontdekt dat Raj een kostbare kaas uit India heeft trekt hij alles uit de kast om de kaas zelf op te kunnen eten./Iemand ontbroekt alle kampeerders en Lazlo is doodsbang dat hij misschien de volgende is!