Slakfeest/Of je worst lust
Als Lumpus weigert Slinkman een avond vrij te geven helpt Lazlo Slinkman eindelijk voor zichzelf op te komen./De Jelly Beans ontdekken dat ze geweldige hotdogmakers zijn en de ‘roem’ stijgt hen naar het hoofd!