De zwakste schakel/Bultige schat
De kampeerders sturen de Jelly Beans op speurtocht om te voorkomen dat ze de kampinspectie in de war sturen!/Een aantal muggenbulten vormt een schatkaart op het achterste van Raj en de Jelly’s gaan op zoek naar de schat!