Down to the Wire
Dr. Dee Thornell visits a ranch to check on a rowdy pack horse named Red. Dr. Terry and Nicole head to the town of Arctic Village for a remote clinic. Dr. Dee holds down the fort treating a dog with a mass that looks cancerous.