Socked In And Stranded
Dr. Dee takes her dog to a specialist in Anchorage for eye surgery. There, she reconnects with her step-daughter to check on a barrel racing horse. Meanwhile, a remote clinic takes a turn for the worse for Dr. Terry and Nicole.