High on the Hog
Dr. Dee starts fundraising for a no-kill animal shelter in Fairbanks with a pet-tricks competition. A pot-bellied pig named Lilly Lou undergoes a surgery full of surprises. Dr. Dee’s long-time friend has a stallion with a possibly deadly tumor.