Against All Odds
Dr. Dee and Ken host a vet clinic in Eagle, Alaska. Dr. Terry performs emergency surgery on a dog that suffered a vicious attack. Dr. Dee solves a mystery surrounding a lovesick turtle and performs a pregnancy check for a rancher.