Nakon što je saznala da je glavni istražitelj državnog odvjetnika u New Yorku zainteresiran za podizanje kaznenog postupka protiv Keitha, Catherine putuje u Buffalo kako bi se sastala s Frankom Parlatom, tvorcem bloga protiv NXIVM-a.