Dok skupina prikuplja dokaze za svoja svjedočenja FBI-u, izražavaju svoja uvjerenja o tome kako su kurikulumi SOP-a i JNESS-a, muške i ženske skupine unutar NXIVM-a, preoblikovali njihove ideje o rodnim ulogama.