Pomoćni trener Westhead povećava ionako rastući popis problema Lakersa kada se mora nositi s tragedijom šekspirijanskih razmjera. Nakon sve češćih ponuda korporativnih sponzora, Earwin konzultira novootkrivenog financijskog savjetnika.