1979. Poslovni čovjek Jerry Buss ulaže svoje bogatstvo u kupnju Los Angeles Lakersa. Trener momčadi, Jerry West, nestrpljiv je zbog mogućnosti draftiranja Earvina Johnsona, koji mora odlučiti je li spreman opravdati svoj nadimak: Magic.