Dok se Lakersi pripremaju za početak sezone protiv Clippersa, sve frustriraniji Kareem počinje sumnjati u svoje mjesto u momčadi – čime dopušta treneru McKinneyju da potpiri njegovo rastuće rivalstvo s Earvinom.