Šok zbog cijene
Michelle zanimaju vjenčanice Pnine Tornai, čije se haljine prodaju samo u ovom salonu. Kiki je 'južnjačka ljepotica' koja voli dobre prilike. Audrey i Randy žele ugoditi Lillian.