Velika očekivanja od vjenčanice
Sonya želi jeftinu haljinu koja će izgledati skupo. Chloe je isprobala 300 nesavršenih haljina. Candice se udaje po drugi put i želi haljinu kojom će pokazati tko je zapravo ona.