Kako ekipa odluči
Syndal vjenčanjem ulazi u obitelj New York Yankeesa. Sarah i prijatelji dolaze s notesima u kojima ocjenjuju pojedine haljine. Danielle u društvu obitelji dolazi na prvu probu.