Rastrgana između dva stila
Janine je naviknuta na seksipilnu odjeću, no sanja o vjenčanici dostojnoj princeze. Celeste uvijek misli na druge. Trudna mladenka Christina zabrinuta je zbog dobivenih kilograma.