Da mi je izgledati kao Beyonce
Lauren voli seksi odjeću, no želi vjenčanicu u kojoj će se ipak osjećati kao mladenka. Blair je kupila vrlo seksi vjenčanicu i nada se da njezina baka neće imati ništa protiv toga.