Hajde, bako!
Amanda je pred izazovom jer mora naći vjenčanicu koja će se svidjeti njoj, ali i njezinoj tvrdoglavoj baki. Hillary traži posebnu vjenčanicu koju je obožavala njezina pokojna baka.