Šljokice, čipka i dekolte
Krystle voli privlačiti pozornost, no hoće li se njezinim prijateljicama svidjeti pretjerano seksi vjenčanica? Samo Pnina može pomoći Jaclyn riješiti dilemu oko haljine.