Ovu sam haljinu vidjela na Instagramu
Dizajnerica Hayley Paige se udaje i za svoj je najvažniji dan izradila tri haljine, a mladenka Elisabeth ima samo jedan cilj: kupiti haljinu iz snova dizajnerice Hayley Paige.