Tiha noć
Dok zabava na temu zimske zemlje čudesa ispunjava ulice Mystic Fallsa, Stefan i Caroline se sukobljavaju s Tylerom oko njegovih planova za Klausa i hibride. Profesor Shane otkriva djelić drevne povijesti koji ih ostavlja bez riječi.