Čarolije poslije škole
Rebekah želi osvetu. Kada Bonnien otac Rudy Hopkins prihvati ulogu privremenog gradonačelnika, prioritet mu je zaštititi svoju kćer kojoj se ne sviđa uloga koju on odjednom želi igrati u njezinu životu.