Vampirska odanost
Tragajući za odgovorima, Damon i Stefan posjećuju moderni New Orleans u potrazi za svjedocima događaja iz njihova posljednjeg posjeta 1942. i posjećuju jednu od Damonovih bivših ljubavi, Charlotte.