Čuvar mog brata
Na godišnjem izboru za Miss Mystic Fallsa Elena i Caroline savjetuju April koju haljinu odjenuti, dok Tyler i Hayley rade zajedno na tajnom projektu. Damon se suočava s profesorom Shaneom.