Opsesija
Bonniene sposobnosti iznenađuju Damona. Elena zamoli Jeremyja da se ne viđa s Vicki. Kako bi razvedrio Vicki, Matt je odvede u ukletu kuću, ali noć krene u neočekivanom smjeru.