Život je promjena
Anna dovodi iznenađujućeg gosta u posjet Damonu. Elena i Stefan odlaze na neugodan dvostruki spoj s Caroline i Mattom, ali Stefan i Matt otkrivaju da imaju nešto zajedničko.