Malo dobrih ljudi
Matt i Caroline iznenađeni su dolaskom Mattove majke Kelly. Stefan i Elena zabrinuti su zbog Damonova novog stava, a šerif Forbes zamoli Damona da sudjeluje u dobrotvornoj akciji.