Miss Mystic Fallsa
Na svečanosti povodom Dana osnivača, Elena i Caroline natječu se za titulu miss Mystic Fallsa protiv drugih djevojaka iz grada, uključujući Amber Bradley. John Gilbert pokušava zastrašiti Damona, ali njegov plan nema željeni učinak.