Land Rover IIA iz 1965.
Edd i Mike moraju pronaći najbolje terensko vozilo s opremom za preživljavanje koje će bez prestanka voziti, no uspjeli su pronaći samo jednog kandidata: Land Rovera iz serije IIA!