Mercedes 560SL iz 1987.
Da u pitanju nije bio novac, automobil koji je trebalo kupiti u 80-ima bio je Mercedes 560SL. Mike nalazi na dobro očuvani primjerak tog automobila koji treba potpuno osvježiti.