Ford Mustang GT iz 1988.
Mike i Edd zaključuju da je Fordov Mustang GT, klasik iz '80-ih, idealan i pristupačan muscle automobil s kojim bi mladi i nadobudni mehaničar mogao nešto i naučiti.