Chevy LUV iz 1980.
Kad Edd Mikeu zada zadatak da mu pronađe klasični američki kamion, Mike se zaputi u okrug Sonoma gdje upoznaje svoju prvu 'hipstericu' i njezin automobil Chevy LUV.