Kad Tračerica okrene grad protiv sebe, Julien se oslanja na Zoyu u potrazi za istinom. U međuvremenu, Kate i Jordan pokušavaju nadmudriti njihove kolege, Audrey i Aki otvaraju um, a Max pokušava naći svoj glas.