Kako se bliži Noć vještica, Zoya i Julien odluče se udružiti. Incident u obližnjoj školi usmjeri pozornost na Tračericu, zbog čega Kate preispituje svoju budućnost. Aki se miješa u Maxov osobni život, a Audrey paničari nad svojim.