Dok Zoya oprezno istražuje novi romantični interes, Max ruši granice u potrazi za vlastitim. Na svečanoj zabavi, Audrey se bori s mamom, Kate radi prekovremeno, a Julien se zavjetuje da će ispraviti njezine pogreške jednom zauvijek.