Dok Zoya traži goste za svoju godišnju gozbu za prijatelje, Julien i Obie zameću tragove. U međuvremenu, Kate i Jordanu Rafa postavlja ultimatum koji bi mogao srušiti Tračericu jednom zauvijek.