Otkriće Odjela za organizirani kriminal uzbuđuje sve osim Roberta. Filip je očajan zbog Horijine situacije i odluči razgovarati s Elenom. Robert otkriva kako bi mogao koristiti pronalazak Odjela u velikoj operaciji.