Stvari krenu nabolje Leonardu kada Penny na drugom spoju sa Stuartom otkrije nešto neočekivano, a Wolowitz traži pomoć prijatelja kada otkrije kritičnu pogrešku u dizajnu svog projekta za NASA-u.