Susret s Terminatorom
Na putu vlakom u San Francisco dođe do velikog zaokreta kada Leonard, Sheldon, Wolowitz i Raj otkriju da se s njima u vlaku vozi i prekrasna SF glumica Summer Glau (koju znaju po ulozi u seriji „Terminator: Kronike Sare Connor“).