Paradigma pokvarene ribe
Nakon što joj prvi spoj s Leonardom pođe po zlu, Penny se povjeri njegovu antisocijalnom cimeru Sheldonu koji je ne želi slušati. U premijeri druge sezone zbog neugodne bi tajne njihova nova romansa mogla propasti.