Clark potiče Lois da se obrati za pomoć nakon što je primijetio da je dosegla prijelomnu točku. U međuvremenu se Jonathan nađe u opasnoj situaciji. Na kraju, Kyle potiče Saru na audiciju za glazbenu reviju u školi.