Čini se da se Lois i John Henry Irons ne mogu složiti kako najbolje zaustaviti Morgana Edgea. U međuvremenu, Jonathan potiče Jordana da se usredotoči na jačanje svojih moći kako bi lakše pronašao njihova oca.